شروط الخدمة

1-  قبول استخدام alummah.news وشروط الخدمة

يخضع وصولك إلى alummah.news واستخدامه حصريًا لهذه الشروط والأحكام. لن تستخدم الموقع الإلكتروني لأي غرض غير قانوني أو محظور بموجب هذه الشروط والأحكام. باستخدام موقع الويب ، فإنك تقبل بالكامل البنود والشروط وإخلاء المسئولية الواردة في هذا الإشعار. إذا كنت لا توافق على هذه الشروط والأحكام فيجب عليك التوقف عن استخدام الموقع على الفور.

2- تفاصيل بطاقة الائتمان

لن تسأل alummah.news عن تفاصيل بطاقة الائتمان الخاصة بك ابدا، وننصح عملاءنا بعدم إدخال تفاصيل بطاقاتهم الائتمانية على موقع alummah.news الإلكتروني أو عن طريق تقديم هذه التفاصيل بأي شكل آخر.

3- نصيحة قانونية

محتويات موقع alummah.news لا تشكل نصيحة ويجب عدم الاعتماد عليها في اتخاذ أو الامتناع عن اتخاذ أي قرار.

يتم توفير جميع المواد الواردة على alummah.news دون أي أو ضمان من أي نوع. ويمكنك استخدام المادة على alummah.news حسب تقديرك الخاص.

4- تغيير الاستخدام

تحتفظ alummah.news بالحق في:

4.1-  تغيير أو إزالة (مؤقتا أو بشكل دائم) الموقع أو أي جزء منه دون إشعار وتؤكد أن alummah.news لن تكون مسئولة تجاهك عن أي تغيير أو إزالة.

4.2- تغيير هذه الشروط والأحكام في أي وقت ، ويعتبر استمرار استخدامك للموقع الإلكتروني بعد أي تغييرات هو قبولك لهذا التغيير.

5- روابط لمواقع الطرف الثالث

alummah.news قد يتضمن موقع الويب روابط إلى مواقع أطراف ثالثة يتحكم بها الآخرون ويحتفظ بها. أي رابط إلى مواقع أخرى لا يمثل مصادقةً على مثل هذه المواقع الإلكترونية وأنت تقر وتوافق على أننا لسنا مسؤولين عن محتوى أو توفر أي من هذه المواقع.

6- حقوق الطبع والنشر

6.1- جميع حقوق النشر والعلامات التجارية وجميع حقوق الملكية الفكرية الأخرى في الموقع ومحتوياته (بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر ، تصميم الموقع ، والنص ، والرسومات وجميع البرامج ورموز المصدر المتصلة بالموقع الإلكتروني) المملوكة أو المرخّصة لـ alummah.news أو خلاف ذلك تستخدم من قبل alummah.news كما يسمح به القانون.

6.2- في الوصول إلى موقع الويب ، فإنك توافق على أنك ستدخل إلى المحتوى فقط لاستخدامك الشخصي غير التجاري. لا يجوز تنزيل أي من المحتوى أو نسخه أو استنساخه أو نقله أو تخزينه أو بيعه أو توزيعه دون الحصول على موافقة كتابية مسبقة من صاحب حقوق الطبع والنشر. ويستثني ذلك من تنزيل صفحات الموقع ونسخها و / أو طباعتها للاستخدام الشخصي غير التجاري فقط.

7- روابط إلى ومن المواقع الأخرى

7.1- خلال هذا الموقع قد تجد روابط لمواقع طرف ثالث. إن توفير رابط لمثل هذا الموقع لا يعني أننا نؤيد هذا الموقع. إذا قمت بزيارة أي موقع من خلال رابط على هذا الموقع فإنك تقوم بذلك على مسؤوليتك الخاصة.

7.2- يحق لأي طرف يرغب في الارتباط بموقع الويب هذا القيام بذلك بشرط مراعاة الشروط التالية:

(أ) لا تسعى إلى الإيحاء بأننا نؤيد خدمات أو منتجات طرف آخر ما لم يتم الاتفاق على ذلك معنا كتابة.

(ب) لا تقوم بتشويه علاقتك بهذا الموقع.

(ج) لا يحتوي موقع الويب الذي تتصل منه بهذا الموقع على محتوى مسيء أو مثير للجدل أو محتوى ينتهك أي حقوق ملكية فكرية أو حقوق أخرى خاصة بطرف ثالث.

7.3 بالارتباط بهذا الموقع الإلكتروني في خرق لشروطنا ، يجب عليك تعويضنا عن أي خسارة أو ضرر يتعرض له هذا الموقع نتيجة لهذا الربط.

8- إخلاء المسؤولية وحدود المسؤولية

8.1- يتم توفير موقع الويب على أساس AS IS و AVAILABLE دون أي تمثيل أو تصديق ، ودون أي ضمان من أي نوع سواء كان صريحًا أو ضمنيًا ، بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر الضمانات الضمنية بجودة مرضية وملاءمة لغرض معين وعدم التعدي والتوافق والأمان والدقة.

8.2- إلى الحد الذي يسمح به القانون ، لن تكون alummah.news مسؤولة عن أي خسارة أو ضرر غير مباشر أو تبعية مهما كان (بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر خسارة الأعمال التجارية ، والفرص ، والبيانات ، والأرباح) الناشئة عن أو فيما يتعلق باستخدام الموقع .

8.3- alummah.news لا تقدم أي ضمان بأن وظائف الموقع ستكون بلا انقطاع أو خالية من الأخطاء ، أو أنه سيتم تصحيح العيوب أو أن الموقع أو الخادم الذي يوفرها خالية من الفيروسات أو أي شيء آخر قد يكون ضارًا أو مدمرًا.

8.4- ليس في هذه الشروط والأحكام ما يمكن تفسيره بحيث يستبعد أو يحد من مسؤولية alummah.news عن الوفاة أو الإصابة الشخصية نتيجة إهمال alummah.news أو إهمال موظفيها أو وكلائها.

9- التعويض

أنت توافق على تعويض وإثبات صحة alummah.news وموظفيها ووكلائها غير ضارة وضد جميع الخصوم والأتعاب القانونية والأضرار والخسائر والتكاليف والنفقات الأخرى فيما يتعلق بأي مطالبات أو أفعال مرفوعة ضد alummah.news الناشئة عن أي خرق من قبلك أنت من هذه الشروط والأحكام أو الالتزامات الأخرى الناشئة عن استخدامك لهذا الموقع.

10- التزود

إذا تبين أن أيًا من هذه الشروط والأحكام غير صالح أو غير قانوني أو غير قابل للتنفيذ لأي سبب من الأسباب من قبل أي محكمة قضائية مختصة ، فإن هذه المدة أو الشرط سيتم قطعها وتبقى البنود والشروط الباقية على قيد الحياة وتظل سارية المفعول والتأثير الكامل. الاستمرار في أن تكون ملزمة وقابلة للتنفيذ.

11- التنازل

إذا انتهكت شروط الاستخدام هذه ولم نتخذ أي إجراء ، فسيظل يحق لنا استخدام حقوقنا ومعالجاتنا في أي موقف آخر حيث تنتهك شروط الاستخدام هذه.

12- القانون الحاكم

تخضع هذه الشروط والأحكام وتفسر وفقًا لقانونك وتقوم أنت بموجب هذا بالاختصاص الحصري للمحاكم.

13- التعويض

أنت توافق على تعويض وضمان alummah.news ضد أي مطالبة أو إجراء ، وخسائر ، ومصاريف (بما في ذلك رسوم المحكمة) الناتجة عن انتهاك شروط الخدمة ، أو مخالفة حقوق الطبع والنشر ، أو أمر متعلق بالطلب العام.

14- تعديلات

يمكن إجراء أي تعديل لهذه الشروط في أي وقت دون نشر أو إعلان مسبق.

15- بيانات الاتصال الخاصة بنا

لمزيد من المعلومات يرجى إرسال بريد إلكتروني إلى [email protected].

THE TERMS OF SERVICE

1- Acceptance The Use Of alummah.news Terms of Service

Your access to and use of alummah.news is subject exclusively to these Terms and Conditions. You will not use the Website for any purpose that is unlawful or prohibited by these Terms and Conditions. By using the Website you are fully accepting the terms, conditions and disclaimers contained in this notice. If you do not accept these Terms and Conditions you must immediately stop using the Website.

2- CREDIT CARD DETAILS

alummah.news will never ask for your credit card details and we advice our customers to not enter their credit cards details on alummah.news website or by submitting such details in any other form.

3- LEGAL ADVICE

The contents of alummah.news website do not constitute advice and should not be relied upon in making or refraining from making, any decision.
All material contained on alummah.news is provided without any or warranty of any kind. You use the material on alummah.news at your own discretion

4- CHANGE OF USE

alummah.news reserves the right to:
4.1- change or remove (temporarily or permanently) the Website or any part of it without notice and you confirm that alummah.news shall not be liable to you for any such change or removal and.
4.2- change these Terms and Conditions at any time, and your continued use of the Website following any changes shall be deemed to be your acceptance of such change.

5- Links to Third Party Websites

alummah.news Website may include links to third party websites that are controlled and maintained by others. Any link to other websites is not an endorsement of such websites and you acknowledge and agree that we are not responsible for the content or availability of any such sites.

6- COPYRIGHT

6.1- All copyright, trade marks and all other intellectual property rights in the Website and its content (including without limitation the Website design, text, graphics and all software and source codes connected with the Website) are owned by or licensed to alummah.news or otherwise used by alummah.news as permitted by law.
6.2- In accessing the Website you agree that you will access the content solely for your personal, non-commercial use. None of the content may be downloaded, copied, reproduced, transmitted, stored, sold or distributed without the prior written consent of the copyright holder. This excludes the downloading, copying and/or printing of pages of the Website for personal, non-commercial home use only.

7- LINKS TO AND FROM OTHER WEBSITES

7.1- Throughout this Website you may find links to third party websites. The provision of a link to such a website does not mean that we endorse that website. If you visit any website via a link on this Website you do so at your own risk.
7.2- Any party wishing to link to this website is entitled to do so provided that the conditions below are observed:
(a) you do not seek to imply that we are endorsing the services or products of another party unless this has been agreed with us in writing;
(b) you do not misrepresent your relationship with this website; and
(c) the website from which you link to this Website does not contain offensive or otherwise controversial content or, content that infringes any intellectual property rights or other rights of a third party.
7.3- By linking to this Website in breach of our terms, you shall indemnify us for any loss or damage suffered to this Website as a result of such linking.

8- DISCLAIMERS AND LIMITATION OF LIABILITY

8.1- The Website is provided on an AS IS and AS AVAILABLE basis without any representation or endorsement made and without warranty of any kind whether express or implied, including but not limited to the implied warranties of satisfactory quality, fitness for a particular purpose, non-infringement, compatibility, security and accuracy.
8.2- To the extent permitted by law, alummah.news will not be liable for any indirect or consequential loss or damage whatever (including without limitation loss of business, opportunity, data, profits) arising out of or in connection with the use of the Website.
8.3- alummah.news makes no warranty that the functionality of the Website will be uninterrupted or error free, that defects will be corrected or that the Website or the server that makes it available are free of viruses or anything else which may be harmful or destructive.
8.4- Nothing in these Terms and Conditions shall be construed so as to exclude or limit the liability of alummah.news for death or personal injury as a result of the negligence of alummah.news or that of its employees or agents.

9- INDEMNITY

You agree to indemnify and hold alummah.news and its employees and agents harmless from and against all liabilities, legal fees, damages, losses, costs and other expenses in relation to any claims or actions brought against alummah.news arising out of any breach by you of these Terms and Conditions or other liabilities arising out of your use of this Website.

10- SEVERANCE

If any of these Terms and Conditions should be determined to be invalid, illegal or unenforceable for any reason by any court of competent jurisdiction then such Term or Condition shall be severed and the remaining Terms and Conditions shall survive and remain in full force and effect and continue to be binding and enforceable.

11- WAIVER

If you breach these Conditions of Use and we take no action, we will still be entitled to use our rights and remedies in any other situation where you breach these Conditions of Use.

12- GOVERNING LAW

These Terms and Conditions shall be governed by and construed in accordance with the law of and you hereby submit to the exclusive jurisdiction of the courts.

13- INDEMNIFICATION

You agree to indemnify and guarantee alummah.news against any claim or action, losses, and expenses (including court fees) resulting from the violation of the Terms of Service, copyright infraction, or public order troubling.

14- MODIFICATIONS

Any modification of these terms can be made at any time without prior publication or announcement.

15- OUR CONTACT DETAILS

For any further information please email [email protected] Team.